neděle 3. srpna 2014

APP TIPS


Dneska tu pro Vás mám aplikaci na telefon LINE DECO. S ní si můžete upravit vzhled ikonek i tapety.
Pro mě je důležité abych se cítila útulně, tak to vyžaduji i u svého telefonu. :D
Aplikace je pro Android i iOS.
Dole najdete dva postupy jak si ikonky upravit :)

DECO PACK
Je to vlastně balíček ikonek a tapety :)






 Až si vyberete nějaký vzhled ukáže se Vám pod tím i ukázka ikonek, které ten balíček obsahuje. :)



Tady už si jen navolíte, které ikonky chcete aby se Vám upravily. :)

Poslední krok je jen vybrat si tapetu. :)


A výsledný "LOOK" sem nevyfotila, protože sem si to špatně navolila. :D

ICON
Tady si vyberete jen vzhled ikonky a jednoduše si ho změníte. :)
Je ale důležité mít základní ikony, které chcete změnit na ploše.


Stačí kliknout na ikonku, kterou chcete. A kliknout na USE THIS ICON.


Vyberte aplikaci ke které chcete nový vzhled přiřadit.


Pokud chcete vymazat nebo změnit název aplikace, zde to můžete provést. :)
Klikněte na ADD TO HOME a ikonka je vaše :)

Dále si v LINE DECO můžete změnit, nebo stáhnout wallpapery,...
Doufám, že aplikaci využijete a pokud ano, napiště mi do komentářů jak jste s ní spokojení.
Teď už finální LOOK mého telefonu :)

                             

3 komentáře:

  1. Super hned stáhnu a vyzkouším ;-)
    Pokus tě zajímají recenze na věci z ebay mrkni k nám na blog!!
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Super hned stáhnu a vyzkouším ;-) Pokus tě zajímají recenze na věci z ebay mrkni k nám na blog!! http://klarissaaddell.blogspot.cz/3. srpna 2014 v 13:22

    *Pokud

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj je to nádhera...já mam něco podobného....mám jiné a lepší ikony a vše takové přehlednější :D je to skvělí typ a taky přemýšlím, že o tom napíšu článek....:D
    jsem z VV

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)