pátek 27. června 2014

FINALLY DONE

Ahoj holky,

Konečně se ozývám. Doufám, že jste dnes měli pěkný den a jste se svými školními výsledky spokojené. :)
Já jsem ráda, že už mám další rok za sebou, ale je fakt, že se mi bude po mojí třídě stýskat, až to jednou příjde...

Já měla tento týden docela pohodový. V pondělí jsem se rozhodla, že chci trošku oslavit moje narozeniny, tak jsem v pozdních odpoledních hodinách pekla dort až do večera. V úterý jsem slavila s rodinou, ve středu jsem zůstala doma, měla jsem ve škole jen dvě hodiny a jelikož dojíždím každý den, tak sem se na to vyprdla. :D
Ve čtvrtek jsem byla příteli na promoci. Šaty jsem scháněla 20 minut před začátkem promoce a převlíkala jsem se v lese. :D
Ale i tak to byla vydařená akce. Po promoci jsem šla s přítelem a jeho rodinou na oběd. Bylo tam tolik lidí, že jsme na jídlo čekali hodinu.
A dneska...dneska jsem prospěla s vyznamenáním. :)  (A snědla 1,5 kg třešní!!! :D)
Chtěla bych Vám popřát krásné prázdniny, doufám, že si je užijete. :)
Jaký byl Váš týden? A vysvědčení?:)

obědvám.



jdeme péct.


když se chlap zakecá...



sraz promovaných inženýrů :)


drsoňka :D

všude včas!

1 komentář:

  1. Super fotky! Také jsem moc ráda, že jsou už prázdniny! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)