pátek 7. února 2014

Fitball/Gymball


Ahoj, chtěla bych Vám představit ( pokud teda už neznáte) gymball-fitball. :)
Nejdřív sem si říkala, cvičení na míči? To mě asi bavit nebude...ALE opak je pravdou.
Úplně sem se do toho dostala a už mám doma 2 míče a plánuji třetí. :)
Zhubla sem 8kg (jistá role-úprava jídelníčku) a zpevnila si tělo.
Důležité je správně si vybrat velikost míče.

Jak si míč vybrat: 1) Podle délky paže od ramene ke konečkům prstů



                                 45 cm – míč 35 cm

                                           45 – 55 cm – míč 45 cm
                                           56 - 65 cm – míč 55 cm
                                           66 - 80 cm – míč 65 cm
                                           81 - 90 cm – míč 75 cm


                                     2) Podle velikosti postavy

                                           80 - 110 cm – míč 30 cm
                                         110 – 140 cm – míč 45 cm
                                         140 – 155 cm — míč 45cm
                                         150 – 165 cm — míč 55 cm
                                         160 – 180 cm — míč 65 cm
                                         175 – 190 cm — míč 75 cm
                                         185 cm a víc   — míč 85 cm

ALE někomu může vyhovovat větší míč. Třeba pokud má dotyčný nadváhu- větší prosednutí.
Mě třeba vyhovuje na něco malý a na něco velký. :)
















Pokud máte s tímto cvičením nějaké zkušenosti, určitě dejte vědět! :))

2 komentáře:

  1. Zkoušela jsem s fitballem něco cvičit, ale kamarádka mi ho potom praskla, takže jsem měla po zábavě :D ale pořád mě to láká, jenom to, že samotné sezení na něm je už vlastně tak trochu cvičení.

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle míč bych chtěla, ale pořídit si ho do bytu asi bych musela vystěhovat přítele, aby se mi sem vešel :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)