úterý 10. června 2014

TURKEY


Zdravím po dlouhé době. Dnešní článek bude spíše o fotkách a o tom jak jsem se měla v Turecku.
Musím říct že jsem se do Turecka zamilovala. Konkrétně do Alanye kde jsem měla hotel.
Hotel byl asi 50 m od pláže a přímo v centru. Diskotéku jsme měli hned za hotelem. Ale žádný hluk to nebyl. ;) S mamkou jsme si zaplatili Wifi takže sme jí měli všude na hotelu i na pláži. 



Tuhle nádheru jsme měli přímo před hotelem dá se říct. A v pozadí můžete vidět Kleopatřin hrad, turci mu říkají  "Kale".
Na hrad jsme se vydali asi v 9 večer. Tam jsme jeli taxíkem a zpět pěšky. Je to asi 4 km, ale jelikož je to z kopce tak to šlo samo. :D


Tohle je asi z poloviny kopce směrem dolů. Osvětlený přístav a Červená věž.



Oblíbená fontána. :D



Moře bylo krááásně čisté. I město samotné. :)

Výhled z našeho pokoje. 

Banánovníky

Výhled z pokoje 2.






 Hotelový papoušek Jakub.



Večerní fontány po 59154851x :D


Musím říct, že noční život v Alanyi byl sakra boží.
Seznámila sem se s tolika lidmi. Dáni, Švédi, Slováci, Češi,...
A samozřejmě Turci. Se dvěma jsem v kontaktu a jsou to moji číšníci. :D

Turci jako takový, jsou strašně milý a ochotní. Samozřejmě že se dokáží rozohnit, ale to je musíte nejdřív naštvat vy.


V přístavu jsme byli asi okolo 17:00. :)









Červená věž.



Hotelová číča.


Trošku zataženo :)


Tak doufám že se vám článek líbil. A plánujete letos dovolenou?

6 komentářů:

  1. Vypadá to tam krásně! Hned bych někam jela :)
    DAwardrobes

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! v Turecku jsem ještě nikdy nebyla, ale určitě bych se tam ráda podívala. Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. Turecko vypadá nádherně, máš úžasné fotky! Ještě tam chybíš Ty :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně moc se mi to líbí. Neuvěřitelné a dovedla bych si tam představit trávit svou dovolenou.

    OdpovědětVymazat
  5. Holky děkuji za komentáře <3
    P.S. Neuděláme hromadnou dovču? :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)