neděle 4. května 2014

RANDOM

Přeju krásný večer.Dneska tu mám krátký random z fotek co sem objevila v počítači. :)


Jsem sushi žrout/ Trip Holandsko

Salát s pecorinem/zelenina s cottage sýrem

Ovesná kaše s lesními plody/ovoce po cvičení

Učení/Táta vařil

Pláž/Jedeme domů
Nejlepší kůň/odpolední kafe


14 komentářů:

  1. och to sushi! hned by som si dala!

    pozyvam na giveaway o vlasovy balicek, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky..:) a jinak máš moc pěkný blog..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny ty fotky jsou krásné. A táta je šikula, že vaří.

    OdpovědětVymazat
  4. nesnáším randomy plné jídla.. vždy dostanu hlad :D :) ale úžasné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všichni básní o sushi, asi bych ho měla zkusit :) vůbec mě to neláká, ale asi to neni špatné :)
    DAwardrobes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě sushi poprvé nechutnalo. Měla jsem ho v čínské restauraci, ale bylo mražené...Ale pak sem si zaběhla na Smíchov do Running sushi a úplně mňam.Od té doby jíme jenom tam, nebo si děláme sushi doma.Což je výhoda,můžeš tam nacpat co chceš. :D

      Vymazat
  6. Ty jsi ÚŽASNÁ!!! <3 jsem na Tebe hrozně hrdá, ten komentář mě moc potěšil! <333 a teď budu blogovat ještě raději, když vím, že to fakt může inspirovat, byť jednoho člověka. Ale tohle je ten nejúžasnější pocit, jsi beruška! <3

    OdpovědětVymazat
  7. Máš moc krásný blog! Fotky v tomto postu jsou skvělé! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. ach, to sushi vyzerá tak neskutočne dobre!! :) mala som ho len raz, to mi vôbec nechutilo, ale vyzerá úžasne a snáď ho ešte niekedy vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)