pondělí 17. března 2014

NIRVANA


Nirvanu poslouchám už dlouho a je to moje srdcovka. Vždycky když si jí pustít mám hřejivý pocit u srdce. (Můj kluk je hodně podobný Kurtovi :D ) Na někoho může působit depresivně...Pro mě je to relax. 

FAVORITES: Comes As You Are, In Bloom, Lithium, Rape me

RISE AGAINST

Energická hudba, skvělý texty. Ráda si je pouštím při uklízení, vaření, kdykoli.
Timův hlas Vás dokáže pohladit, ale taky pěkně rozparádit. A já ten řev žeru. :))

FAVORITES: Make It Stop, Audience Of One, Survive, Paper Wings



GUNS N' ROSES


"GÁNY" poslouchám už od 6té třídy.Na těhle fešácíh sem byla a můžu Vám říct, že za to tří hodinový zpoždění to stálo!!! Vidět Axla Rose naživo byl pro mě neskutečnej zážitek. 

FAVORITES: Sweet Child O' Mine, Patience, November Rain, Don't Cry,...


FRANK TURNER


Na tohohle chlápka mám strašnou smůlu... Minulou neděli byl v Praze, ale já sem neměla čas a na Mighty Sounds sem ho taky prošvihla. Podle mých kamarádek je děsně sexy, to posuďte sami. :D Je to folk/punk a to já můžu. 

FAVORITES: I Still Believe, Photosynthesis

COLDPLAY


Ty texty, hudba, Chris Martin ♥.
Skvělý oddechovky co mi vždycky zlepší náladu. :)

FAVORITES: Yellow, The Scientist, Up In Flames, Charlie Brown


FOSTER THE PEOPLE



Občas když si je pustim, chovám se potrhle. :D

FAVORITES: Pumped up Kicks, Houdini

PINK FLOYD

Poprvé sem jejich písničku slyšela v nějakém hororu a musela sem si jí hned najít. Je to klasika, která je občas třeba. :)

FAVORITES: Wish You Were Here, The Wall


MAJK SPIRIT


Charismatický, usměvavý, krásný,prostě je to kus :D...Samozřejmě ho mám ráda kvůli jeho hudbě. Líbí se mi jeho texty,hudba a to že je INTELIGENTNÍ.

FAVORITES: Som aký som, Ženy treba lúbiť, Všetky oči na mně


Mám ráda mnoho kapel, vypisovat je tu  všechny nebudu.

Znáte kapely, které jsem tu zmínila? Jakou hudbu máte rádi? :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)