čtvrtek 27. února 2014

Domácí houstičky / Homemade buns

Budete potřebovat:
  • 4ks vejce (jedno na potření)
  • 1 lžička soli
  • 1 lžička cukru
  • 1 kostka droždí- já ale použila balíček sušeného
  • 150ml oleje
  • 250ml mléka
  • 600g hladké mouky (Já použila 300g žitné mouky a 300g  hladké pšeničné)
Na posypání:
  • Sezam
  • Mák
  • Hrubozrnnou sů
Pytlíček sušeného droždí jsem nasypala do hrnku a přidala jsem mléko a lžičku cukru. To jsem dala asi na 20minut do vyhřáté trouby. Po dvaceti minutách hrnek vyndáme z trouby a přidáme do mísy kde máme ostatní suroviny. Vypracujeme v hladké těsto. Mísu dáme na teplé místo a necháme hodinu kynout. Těsto si rozdělíme na stejné části a upleteme housky. Já pletla z jednoho pramene. Upletené housky naskládáme na plech a v troubě necháme 30 minut kynout. Pak je vyndáme pomažeme vejcem, posypeme a pečeme v horkovzdušné troubě asi na 170° 20 minut :))


4 komentáře:

Děkuji za komentář! :)